Deletedmom_29 merhaba canım bende düzenli adet olurudum korunmayı bıraktıkdan sonra iki şer gün gecikme oluyodu en son 5 gün gecikme oldu 24 şubatda adet oldum adetm bitince doktora gttim ultrasonla hem karından hem alttan baktı bi sorun yok dedi 16 martda gel bi kan alcaz dedi ama gitmedim 24 mart adet olmam geriyordu 4 gün bekledim olmadı test yaptım pozitif çıktı kan verdim kandada çıktı yani hamileyseniz şuan aynıyız😊