Julide_01 Kuzucum magnezyum kullanıyor musun? sık oluyorsa mutlaka doktora git canını yakacak şekilde ise yani. Allah korusun benim de oluyordu doktor normal dedi bebek büyüyor dedi magnezyum verdi düzenli içmedim dikkat etmedim çok ayakta kalıyordum yoruluyordum. Sonra sancılar arttı erken doğum riskinden hastanede yattım zor durdu sancı. Aman diyim yorma kendini eğer sık oluyorsa da doktoruna git nst çektir