S00-00 Busrakalperay elimde değil inan ki içimi ferah tutuyorum her lavaboya umutla gidiyorum kesilmiştir diye ama her gittiğimde görmeye devam ediyorum korkuyorum artık lavaboya gitmeye
Alpaslanimm S00-00 benimde 21. Haftada bı kere lekelenme olmuştu progestana başladım fitil olarak ondan sonra geçti. Kesinlikle stres yapma başka şeylere odaklan sen stres yaptıkça düşündükçe bebiste etkilenir
S00-00 Alpaslanimm elimden geldiği kadar yapmamaya özen gösteriyorum ama elimde değil ben ağızdan alıyorum acaba etki etmiyor mu
Eliferimm S00-00 Ben tüp bebek ile hamileyim profesör doktorum, progestanı etki etmesi ve yan etki yapmaması için vajinal yolla kullandırıyor, sizde bir başka doktora da mı danışsanız acaba
S00-00 Merveebuluttt kaybettim 9 nisanda bebeğimi bugün test yaptım tekrar çift çizgiyi gördüm yine çok şükür
cylnacelya35 S00-00 eğer kanama kırmızı olursa düşük tehlikesi vardır demek yaşadım bende kahverengi renkle kırmızıya döndü acile gittim kadın doğuma fitil verdi şükür kesildi ozamanlar
[silindi] S00-00 korkma lutfen bunu cogu gebe yasiyor ne guzel kanama alanin yok ben yasadim 1 ay yattim progesteron fitil kullandim 3 4 lt su ictim egilmedim bile ayaklarimi uzattim yuksege hep yattim hep yat dinlen egilme bisey kaldirma geciyor bir bakmissin 30lu haftalar gelmissin 🙏
Asdfgsedaasdfg Merhaba korkma benim de başıma geldi hatta hala bile lavabodan çıkarken hep bi korku var içimde ben de ağız yoluyla alıyorum o ilacı benim ki 2 günde geçti sakin ol
Asdfgsedaasdfg Progestanın etki etmesinin nereden alınmasıyla bir alakası yok ağzıdan alındığında sersemlik ve uyku yapıyo ama düzenlediği şey yine hormon zaten hormon ilacı vajinadan alınmasının sebebi yan etkilerin çokluğu
Deletedmom_51 S00-00 benim de 3 gebeliğim öyle sonlandı şuan 9.haftamdayım çok korkuyorum kötü haber alacağım diye Allah bir daha böyle bir acı kimseye yaşatmasın