Hsrt42 2 haftadır ellerim cok kaşınıyo kaşıntıdan ölecem kaşıdıkca kanıyo yaralar cıkıyo :( doktora gittim krem yazdı ama fayda ettmio bunun neden olduğunu bilen warmı :(
Candy_liz Hsrt42 canım egzama da olabilir, sıvı sabun yerine kalıp sabun, eldivensiz deterjan kullanmayıp denesen bir süre iyi olur.. çok geçmiş olsun..