burcuacrr benim de sutum yetmiyor hala yetmiyor yani 2 saat emiyor ve hala araniyor ac oluyor o kadar emzirmenin ustune mama veriyoruz. Bazen boyle oluyormus mama öcü degil kesinlikle bebislerimiz iyi olsun da.. bir de bugun bir arkadasim gece emzirmesinin de cok onemli oldugunu gece emzirmeyi ihmal etmememi soyledi, gece sutunun icerigi daha farkli oluyormus. Karanlik odada uyusun dediler buyume hormonu salgilamasi icin. Biz 30cc yapiyoruz mamayi doymazsa yine ekliyoruz hipp organik kullaniyoruz, bir de doktorumuz her beslemeyi not alin dedi saat saat not alip her gun toplam kac cc mama icmis kac saat emmis hesapliyoruz manyaga donduk 😁 mesela bebis haftalik 140 gram almis diyelim kilo olarak, bunu 7 gune bölüyor doktorumuz funluk 20 gram almis diyor kalori ihtiyacini hesaplayip bize mamaya devam edip etmememiz gerektigini soyluyor. Gecen hafta %50 meme %50 mamadan besleniyor sizin bebek dedi, sutum tam yetmedigi icin oyleymis. Bu hafta bakalim ne diyecek gun gectikce beslenme duzeni de degisiyor bebeklerin, mamayi daha az almaya basladi belki zamanla sutun besleyiciligi artiyordur diye avutuyorum kendimi 😁 hepsi gececekkk hepsini atlaticazzz 💪💪💪