_anne- Kızlar 18 haftalık hamileyim idrar yolu enfeksiyonum var doktor monurol önerdi kullandım ama agrılarım geçmedi bu durumu yaşayan var mı
Minikanne123 _anne- ben de kullandım geçmedi kızılcık hoşafı yapıp içtim o iyi geldi ama doktorunuza sor kullan canım