Nurselin_12 Cemrreedemirci aynıymışız canım ben de cuma günü doğuruyorm 2.sezeeyan benm de nasıl hissediyorsn 🌹
Suzanne Burcusenkoc aynı benimde saati belli değil daha haber bekliyorum saat belli olmadığı için moda giremedim hala 🤣🙂
gizzzy35 Burcusenkoc Ayyy keşke bende doğursam. 18 23 Nisan arası olabilir dedi doktor net vermedi daha tarih 36 haftalık olmak üzereyim. Valla su gibi geçsin istiyorum zaman. Bol şans dilerim 🙏
Kia Burcusenkoc benim sabah 8 9 gibi sanırım canim doktor sabah 6 da burda ol dedi benimde ilk dogumum ve çok heyecanlıyım.
Suzanne Burcusenkoc kuzu ne zaman yemeği bırakacaksın bende keşke diyorum sabah yapsalar hemen uyanıp ameliyat olsam açlığa gelemiyorum da ahshdhd
Burcusenkoc Suzanne canım doktorum sabah kahvaltını yap 12 den sonra bisey yeme dedi 6-8 saat aç kalmam gerekiyormuş mecbur zor olacak benim içinde 😀