Geçmiş olsun, ama bu şekilde anlatmanız mecburi sezeryan olacak anneler için hoş olmamış bence, kendi acılarınız kendinize kalsaydı daha iyi olurdu,mesela ben 12 saat sancı çektikten sonra mecburi sezaryen oldum ve o kadar rahat bir ameliyat geçirdim ki, anlattıklarınızın zerresini yaşamadım. Hastaneniz doktorunuz vs etkili olabilir, benim hemen sütüm geldi mesela üç gün ağrı çektim sonrasında ayaklandım işimi bile yaptım.ameliyat sırasında kuş gibiydim zerre acı hissetmedim. Oğlumu yanağıma verdiler sanki o ameliyat sedyesinde yatan ben değildim.vücudunuz kesiliyor o kadar ağrı sızı olması normal, Ayrıca normal doğum diye diretip birsürü dikiş sonrası tuvalet ihtyacını bile gideremeyen tanıdıklarım var.her doğum özeldir.herkes sizin yaşadığınız gibi olmayabilir, size de acil toparlanmalar diliyorum.kendi özel isteğinizle sezaryen olmadıysanız eğer mecburi sezaryen olacak anne adaylarına olumsuz etkileyici olmuş yorumunuz,tekrar geçmiş olsun bebeğinizi sağlıkla büyütün🎈