Kızlar bende doğurdum bazılarına göre biraz hassas olabilir hikâyem benim için değişik bı tecrübe olarak kalıcak 41.haftaya girdiğimiz gün suni sancı verilmek üzere hastaneye yatışım yapıldı saat 13.00 da suni sancı verilmeye başlandı ben sancıları çok hafif hissediyorum ebeler muayene ettikçe herşey çok güzel dediler ancak 4 cm de kaldım gece 12 ye kadar suni sancı aldım ve pilates topu üstünde zıpladım acı eşiğim biraz yüksek olduğu için çok kötü olmadım suni sancilarda. 12 den sonra suni sanciyi kestiler beni dinlendirmek için sabah olduğunda tekrar açıklık kontrolü yapıldı 5 cm olmuştu doktor suyumun patlatılmasını söyledi suyum patladiktan sonra sancılarım baya arttı şiddeti çoğaldı aralıkları azaldı tekrar açıklığıma baktılar 6-7 cm olmuştu bu andan sonra biraz benim için işler zorlaştı yalan yok ama nefes kontrolü çok iyi geldi bana daha sonra ebeler secde pozisyonuna geçirdiler bı yarım saat de öyle kaldım ve 8 cm olmuştu bile doğuma 1 saat filen kaldı diye düşünürken sağolsun oğlum kakasını yapmış ve kalp atışları düşmeye başladı doktorum acilen sezeryana alıyoruz dedi o andan itibaren olaylar çok hızlı ilerledi ben şoktan çıkamadım zaten vee evladımı 04.04.2022 tarihinde spinal sezeryan ile kucağıma aldım o andan itibaren hiç bı acının değeri kalmıyor gerçekten ☺️