Brlgry 18. Haftamdayım öyle bir hareket hissetmiyorum hala ama gün içinde değişik bir şeyler hissediyorum adını bilmediğim birden sertlik gibi sanki bebek dönüyor veya kasıyor kendini gibi çok kısa sürüyor bu normalmi kasılmamı oluyor bunun adı böyle bir şey hisseden var mı bu haftalarda bazen bu olaydan sonra hemen idrara çıkıyorum umarım doğru anlatabilmişimdir bu kasılma ise erken değil mi daha 😒 Sizde ne var ne yok
Ceyfer Brlgry bende 17+4 canim bendede oluyo o bugunde cok siddetli vajina agrisi cekiyorum yaklasik 1 saattir suan biraz daha iyi sendede varmi bu durum
Happygirl10 Brlgry 20 . Haftamdayim bende de oluyordu ve oluyor hala ben bebeğin hareketleri diye düşünüyorum bazen içe dönük bazen dışa dönük hareket ediyor sevdiği pozisyona geçerken oluyordur büyük ihtimal🤗 iyi düşün iyi olsun😉
Yenianneyimmm Brlgry bende 16+3 günlüğüm sanırım dün ilk hareketlerini hissettim böyle yumuşak su balonu gibi karnıma pıt pıt yaptı 4-5 defa oldu bi daha da olmadı bilemedim
VVV41 Bende 17.5 haftalığım. Bende de böyle vajina da ağrı sızlama sancı girer gibi oluyor . Karında da ani sızlama ve sertleşme de var ben de acaba ben mi böyle hissediyorum diyordum 😊Allah hepimizin yardımcısı olsun 🙏 en küçük bir şeyde de tuvalete koşuyorum resmen
Brlgry Happygirl10 aynen öyle amin teşekkür ederim Herkez kasılma ile ilgili post acıyor bende merak ettim aklıma takıldı acaba bu mu diye