Kizlar nolur akil verin bana korkudan napicagimi sasirdim.
Gecen hafta cuma araba kazasi gecirdim kontroll amacli 2 gün hastanede kalmak zorunda kaldim ufakligin kalp atislari cok yüksekdi takip etdiler.
Bu sürecte oglum kayinvslidemlerde kaldi esim ile cumadan pazara kadar.
Pazar aksami biz evdeyken aradilar test yapmislar görümcem kayinbabam kayinvalidem korona positiv cikmis.
Oglumda belirti yok.
Esim ve ben hafif öksürüyoruz.
Positiv oluruz diye cok korkuyorum doguma 12 gün kaldi.
Basina gelen varmi doguma az süre koronaya yakalanan.???
Bu hafta hergün test yapicaz evde (almanyada gebelik testi gibi evde yapabiliyorsun)