Kızlar 27 kasım günü doğum yaptım bebiş oldu 4.5 aylık ellerinizden öper 😂 bu yazım benim gibi doğumdan korkan bütün hamişlere gelsin🙆🏻♀️ 27 kasım sabahı 7 gibi kalktım çamaşırımda biraz fazla ıslaklık var dedim ki aha altıma kaçırdım heralde neyse kalktım duş aldım üstümü değiştim geri yattım saat 9 gibi tekrar uyandım baktım yine aynı şekilde bu sefer eşime söyledim ya su gelmesi birden oluyor ama akıntı gibi de değil napsak diye doktoruma yazdık artık dedim böyle böyle akıntı mı su mu çiş mi ben çözemiyprum cumartesiydi şansıma doktorum hastanedeymiş gel dedi gittik emin olmak için alttan su almam gerekiyor dedi biraz can yakıcı bi işlem ama öldürmüyor 😳 neyse sonucu çıkana kadar sen nstye bağlan bakalım dedi biz eşimle odada işte gırgır şamata burdan çıkalım şuraya gidelim bilmem ne derkeeenn 4-5 hemşire ebe odaya doluştu doktor seninle konuşacak doğuma alıyoruz seni diye biz şok o kadar beklemiyoruz ki çanta bile yanımızda değil beni hemen zorunlu sezaryene aldılar kızlar spinal oldum mis gibiydi doğumum hiç bişey yanımda kimse yoktu sadece eşim annemler memleketteydi daha yola anca çıktılar ama o kadar güzel o kadar kolay bi doğum oldu ki rabbim herkese nasip etsin doktorum ah canım doktorum anestezi yapılırken bile elimi tuttu Allah bin kere razı olsun anestezinin etkisi geçtikçe acı başlıyor ama ağrı kesiciler rahatlatıyor şöyle söyliyim 3-4 gün zorlandım acıdan dolayı ama sonrasında tabiri caizse at gibiydim 😂 sorularınız varsa seve seve cevaplarım diyebileceğim tek şey benim artık uykularım kaçıyordu bu kadar basit olacağını düşünmemiştim 😂🙆🏻♀️