Mrvsmt2502 Deva22 amaan biz o galdeyken güzel gözükmek umurumuzda olur mu bilemiycem canım ben keain ağlaya ağlaya bi hal olurum 😂😂
Deva22 Mrvsmt2502 orası öyle canım bakıyorum millet makyaj malzemeleri falan koyuyor ama benim hiç niyetim yok 😄
Mrvsmt2502 Deva22 valla onları canı gönülden tebrik ediyorum ben normal günde bile makyaj yapamam yüzümde ağırlık var gibi oluyor unutur gözümü falan ovcalarım ben 😂
Deva22 Mrvsmt2502 aynen yaa öyle olmayı isterdim çocuğuma güzel pozlar bırakayım ama saçlarımı tarayabilirsem şükür derim 😄
DilaraArslan07 Runyaaa bende şey sormak istiyorum acaba hemşireye verilecek 5li takım ve bezin içine battaniye de koyucaz mi?
Twobabies @Runyaaa Benim de Mayıs’ta doğumum ben bir tane de olsa koydum.Mevsim şartları hiç beklediğimiz gibi gitmiyor zaten ihtiyaç olmazsa geri gelir eve 🙂
Twobabies @DilaraArslan07 ben 10′lu takım veriliyor diye biliyorum.O takımın içinde battaniyesi de oluyor zaten kundaklayıp çıkartıyorlar çünkü.
DilaraArslan07 Twobabies bana 5 li takım köy dediler ben alt üst iç zıbın şapka eldiven ve battaniye koydum ama battaniye gerekli mi bilemedim
Deva22 NezihaB38 anneler 😄 gerek yok diyen de var üşüdüm diyen de biz koyalım da anne sözü dinleyelim 😄