_bebegimibekliyorum_ https://share.icloud.com/photos/0f6QhueeW6MwtllO-ZZrSaoPA adetime göre 7+1 de kalp atışı duymak için kontrele gittim ama kesede bebeğe ait hala bir sey gözükmüyor doktor geç döllenme ihtimalinden 1 hafta daha bekle ama yüksek ihtimal boş dedi😔 başına böyle bi durum gelipte bebek daha sonra gözüken oldumu? linkte paylaştım kesenin görüntüsünü 1.79 cm ve 6+1 gözüküyor ultrasona göre. sizce kaç haftaya kadar beklemeliyim
incitanem94 _bebegimibekliyorum_ Benimkide geç döllenmeydi 10 gün farkediyo normal haftamla. 7ye yakın gitmiştim ve yanlış hatirlamiyosam 1.6 cm di kesem bebeği görememiştik. Bi hafta sonra gittiğimde kalp atışlarını duymustum çok şükür. Hiç boş filan demedi benim doktorum hemen göz korkutmaya meraklılar bi kaç gün sonra başka bi doktora git takma kafanı bunlar gayet olağan şeyler duyarsın inşallah bi kaç gün sonra.
Aycan01 _bebegimibekliyorum_ canım bende 6+5 te gittim sadece kesem vardı bebek yoktu ama vajinal muayne yaptı hem kalp atışını hemde bebeği gördüm
_bebegimibekliyorum_ Srdm canım üniversite hastanesinde profösöre gitmiştim zaten iyi bir doktor ama bugün birde normal bi doktora gidicem bi umut 😔
oykklc09 _bebegimibekliyorum_ ya bence 8 haftaya kadar bekle. Bende 7+4 gibi bişeyde duydum ama ultrasona göre 6+3 falandı bebek. Canını sıkma, biraz daha bekle. Alttan baktı mı hiç? Ben alttan baktığında duymuştum çok minik ti kalp atışı.
Evhamlianne92 _bebegimibekliyorum_ canim ben yolk saci goruyorum orada yanlis mi degerlendiriyorum bence de bekle 1 hafta bence bos degil
_bebegimibekliyorum_ Evhamlianne92 inşallah boş değildir canım dua eder misin benim için bu mübarek günde inşallah allahım yüzümüzü güldürsün. 9 aydır istiyorduk oldu diye sevinirken böyle hayal kırıklığı insanı yıpratıyor🙏🏻
Evhamlianne92 _bebegimibekliyorum_ ay insallah Insallah etmez miyim? Cok guzel bir duygu herkes yasasin sahitlik etsin o gelisime buyumeye, ben sanki ortadaki kesese yuvarlak seyi yolk’a benzettim. Simdi bende bakiyorum kendi kese ultrasonuma ilk kese 5h5g diyor 7h’da yolk gorulmus nasil atabilirim bilmiyorum ama ortadaki fotograf yolk gibi hangi sehirdesin?
_bebegimibekliyorum_ Evhamlianne92 ışıktan çıkmış canım yuvarlak bir sey var gibi ama boş hiçbir sey yok yani. az önce baska doktora gittim oda zerre bir sey göremedi öyle beklicem bakalım 1-2 hafta
Evhamlianne92 _bebegimibekliyorum_ anladim hayirlisi, sayet olumsuz bir durumsa da doktorun uygun gordugu zaman yeni calismalara basla nasip iste boyle seyler bir de karar vermeden once folik asit basla gebe kaldigin gibi de progestan basla bence tabii yine doktorunla gorus
BusraGkc _bebegimibekliyorum_ canım kese için 2.5 cm sınır demişti doktor. Benimde 6. Hafta bitmek üzereyken gittiğimde 1,77 cm idi. 15 gün sonra gel dedi. Ben de korkuyorum ama veren de Allah alacak olan da o. Sakın korkma Allah’a emanet et bekle. 10 gün kaldı benimde muayene için. Gebelik belirtilerin nasıl ?
_bebegimibekliyorum_ BusraGkc 4-5 haftalarda kasık ağrısıyla belirti başladı sonrasında kayboldu son günlerde biraz uyku hafif göğüs hassasiyeti oluştu onun dışında bariz bi belirtim olmadı bulantı falan hiç olmadı
_bebegimibekliyorum_ BusraGkc ah inşallah gözükür canım ama umutsuzum açıkcası dün gittim 18mm kese bugün tekrar gittim emin olmak için 21mm kese artık kendimi hazırladım kötü sonuca 😔 ama vardır bunda da bir hayır elbet 🙏🏻
Htc1989 _bebegimibekliyorum_ şimdi geldim bende doktordan 7 haftalığım rahim ters dedi . Kalp atışı da duymadık . Boş gebelik olabilir dedi doktor . 10 gün sonra gel dedi.nasip bakalım
semanur2906 _bebegimibekliyorum_ benimde ilk gittiğimde kese göründü bebek görünmedi geç döllenme olabilir dediler.. içinizi ferah tutun inşallah hayırlı bir haber alırsınız 🙏🏻 Malesef doktorlar alışkın olduğu için pat diye söyleyip bizi korkuyla bırakıyorlar
_bebegimibekliyorum_ semanur2906 dün 18 mmdi bugün baska doktora gittim 21mm kese hala gözükmüyor sanırım boş artık emin oldum🤷🏻♀️
Busrasadu Bende bugün gittim, 5+4 günlük, kese 8.2 mm kese var bebek gözükmedi haftaya perşembe ya da cuma gel dedi doktor