Tugcedurmaz00 bendede idrar torbama baskı olur gıbı bısey oluyo anlık içim bı hoş oluyo WC gıtmek ıstıyorum bazen gıtmıyorum bakıyorum ⅔ damla ıslaklık 24 haftadayım bende post actım bununla ılgılı sadece bendemi dıye her zaman olmuyo sankı bebegım kıpırdandıkça gelen bı his sizdede aynımı