Dün acil sezeryana alındım bebeğmin kalp atışları kötü çıktı. Gece solunum sıkıntısı başladı . Hırıltılı nefes alıyordu doktor küvöze aldı . Her şey o kadar hızlı gerçekleşti ki bebeğime doyamadım çok üzülüyorum. Benzer bir şey yaşayan var mı? Orta halde solunum güçlüğü demiş doktor Allah rızası için dua bekliyorum. Korkuyorum