Utkulu1 Merhaba arkadaslar. Oğlum 42. Haftada sezeryan oldu. Simdi yine hamileyim. Merak ediyorum sezeryan erken mi oluyor 🤦♀️ oğluma hamileyken 38. Haftada istersen alabiliriz demişti doktor
Minikanne123 Utkulu1 Arkadaşım haftaya olucak 37.haftasında canım galiba biraz erken oluyo sancı vs.başlamasın diye sanırım.
1408 Utkulu1 ben de 37 de zorunlu sezeryan oldum genel de sezeryan erken olur ama illa ki sizin de geç olmanın bi sebebi vardır Belki her şey normalken sezeryana dönmüştür son dakika ya da doktora da sorabilirsin
aysnrsvs Utkulu1 40 haftaya kadar beklemiyorlar sancı açılma olabiliyor 38 civarı alıyorlar genellikle