Selnboga Mahlem Özelde bir haftada cıktı. Devlette aynıdır herhalde. değilse net bir hafta bekliyosunuz ☹️
-Rapunzel- Mahlem 11 gün oldu devlette yaptırdım hala bekliyorum çıkmasını ve çok canım sıkılıyor uzadıkça