_ozlmm rahim toparlanmadan gebelik olmaz ki yani tutunma olmaz toparlanmistir ki gebelik gerçekleşmiştir sonrasının sağlıklı ilerleyip ilerlememesinin bunla alakası yoktur,böyle hamile kalıp sağlıkla doğum yapan insan da çok,dün kurtaj oldum ben de doktorum da bu şekilde anlattı,8 haftalıkti benim 6haftada kaldı,istersen 1 adet bekleyebikirisjn istemezsen kanama bitince ilk yumurtlamada yeniden takip ederiz yeniden başlarız dedi iyi bir hastanede iyi bir doktor kontrolündeyim,kendisine güveniyorum fakat ruhen hemen hazır değilim sanırım.hanimefendinin gebelik hafta si ilerideymiş baya kişiye göre de değişiyor bu durumlar aslında rahmin durumuna vs göre