DidemDzltaDinel Ececeyda Ben kullandım 37. Haftada catı muayenesinde akıntı gördü doktorum verdi, 1 hafta kullandım bebeğim doğdu bir sorun yok korkma kullanabilirsin :)
Cicianne Ececeyda ben kullanıyorum. Suyum geliyor az az sanıyordum ama akıntı dedi doktorum. Bi fitil verdi bide krem fitilin üzerine krem sürüp kullanıyorum.
Ececeyda Cicianne kaçıncı haftadasınız? Birde fitil iyi değil diyorlar falan burda doktorumu dinleyip kullanacım tabii ki ama kullananlardan bilgi almak istedim
Cicianne Ececeyda 34.haftadayım şimdi. bu 2.hamileliğim benim ilkinde de vajinada iç tarafta mantar oluşumu vardı o zamanda kullandım şimdi de kullanıyorum herhangi bi sıkıntı yaşamadım enfeksiyon oluşumunu erkenden engelliyor.