Larakaya Merhaba kızlar az önce hastaneden geldim doktor kontrolüne gittim . Doktor 13 hafta 2 gün yaz dedi yanındaki kıza ekrana. Son adet tarihime göre 14 haftalık oldum bugün . Üç buçuk aylık dedi sizce neden böyle?
HilalEyce Larakaya geç döllenme olmuştur. Daha önce hiç söylenmedi mi size bugüne kadar hep adetinizle uyumlu muydu ultrason
birmelekannesi0 Larakaya benimde 9 gün geriden geliyordu şuan 22+4 günlüğüz sat göre ve haftasını yakalamasına az kaldı bı iki gün geriden geliyor ilerde geliştikçe haftasını yakalıyor bizde öyle oldu. Benimde geç döllenme çünkü yumurtlamam geç oluyor o yüzdende adına geç döllenme diyorlar.
Fatos91 Larakaya yok canım benimde ilk başta 4-5 gün geri oluyordu geçen detaylı ultrasonda tam haftasına uygun çıktı sıkıntı yapma doktorlarda belli bir gün ileri veya geri olablir demişti bana
Larakaya HilalEyce hiç bilmiyorum bu ikinci gidişim sordum dedim hocam 14 haftalık değilmi tamam 3 buçuk aylık dedi kızada ekrana 13 hafta 2 gün yaz dedi.
HilalEyce Larakaya kafanıza takmayın diğer gitmeniz de adet tarihiniz tutmuyorsa geç döllenme olmuştur önemli olan bundan sonra düzenli büyümesi
TazeAnne06 Larakaya ultrason cihazlarından dolayı böyle görünüyor olabilir. 3-5 gün oynaması önemli değil diye biliyorum
Larakaya TazeAnne06 özele gidiyorum İkinci gidişim doktorum genelde çok iyi bı doktor neden böyle dedimi sizce mesaj atıp sormalimıyım
HilalEyce Larakaya yoo hayır benim bebeğim de 2 hafta geç ilerliyor döllenmeden kaynaklı. Bir kere de başıma şey geldi farklı doktora gitmiştim günümü büyük çıkartmıştı o da ölçümden kaynaklıydi. Bunlar olabiliyor.
Larakaya HilalEyce bayramdan sonra gidicem ayda bir gel dedi çok endişelendim ilk gebeliğim ınternetten baktım geç döllenme olanalar hemen hamile kalmiyorlarmiş ama bende öyle bişi olmadı