Ipekyrdy yaptığınız iş nedir bilemem tabi de yöneticilerinize gebe olduğunuzu söyleyip sizin iş yükünüzü azaltmalarını talep etmeniz mümkün olmaz mı? Benim biraz stresli işler gelme durumu vardı söyledim gebe olduğumu o yükün altına girmek istemediğimi hafiflettiler çok şükür, normalde 5 ay olana kadar yönetime demem diyodum. 4.ay olmadan demek zorunda kaldım