benimmdunyamm aksi bi durum olmadığında ilk 1 ay hariç sallamadığında nasıl düzen kurarsan öyle devam ediyor
İlk 1 ay deme sebebim şu aç mı gaz mı anlayıp düzene girmek anne içinde zor oluyo bu sürede sallıyosanz da hafif tempoda sallayın yani beşiğe koyym haldır haldır sallym yapmayn tamamen dünyaya adapte olana kadar ufak hareketler yapın sonrası bence en mantıklısı birlkte uzanıp pışpışlamak, kucakta pışpışa alışınca kilo aldıkça aynı şekilde uyutmak çok zor oluyo, he sabrınız varsa beşiğine koyup elini tutup pışpışlayıp uyutun ama o durumda bebek çok tepki veriyo