alpereninannesiii Dün 2 kez nstye bağladılar , sancı var açılma yok dediler. Açılma için ne yapacağım. Hurma yiyorum. Squat ve yürüyüş yapıyorum. Son 1 hafta dediler eğer açılma olmazsa suni sancı verip olmazsa sezeryan dediler ne yapacağım yardım edin
alpereninannesiii Sgnn bilmiyorum öyle bir şey demedi bende bilmiyorum yarın kontrol var sorayım, eğer uyarırsa ne olacak ki
alpereninannesiii Sgnn tamam canım şimdi hastaneye gidiyorum hemenn soracağım yapsın artık doğrayım son haftam eğer doğurmazsam sezeryan bunca zamana kadar bekledim sezeryan da olmayım ya emeğim çektiğim ağrı boşa gidecek gibi 🤦♀️
alpereninannesiii Sgnn canım doktorum uyarmış zaten 🤦♀️ tık yok bende yine 40 hafta bitti son haftam oldu oldu, olmadı suni sancı deneriz son çare sezeryana alırız dedi
Sgnn alpereninannesiii benimde bugün öğlen kontrolüm var 15 gün önce yarım cm açıklık vardı 10 güne doğurursun dedi gelen giden yok inşallah açılma olmuştur. Olduysa ekstra yaptığım şeyler var onları da yazarım sana mutlaka
bilginsmomm iremkrkurt Benim bu gece yatışım yapılıyor indüksiyon uygulanacak sabaha kavuşuruz inşallah 🙏 darısı başınıza 😅🐣
Sgnn Merveomer34 uyarı dediğim vajinal muayene yapıp açıklığa bakarken biraz daha ittiriyor canım ekstra birşey yapmıyor. Ben anlamazdım doktorum her yaptığını söyleyerek yaptığı için anladım. Şuan jel sürüyorum şuan bir parmak şuan 2 parmak diye anlatıyor