Kızlar selam benim bat 11 nisan bu ay femara ve ovitrelle kullandım iğnenin 11. günü bugün. Hiç bir belirtim yok açıkçası ne göğüs hassasiyeti ne başka bir şey. Sadece cuma gününden bu yana sağ kasığımın hafif üstünde geçmeyen bir ağrı var ara ara mide rahatsızlığı bir de. Oruç tutuyorum elhamdülillah ama hayatımda ilk defa bu kadar halsiz kaldım ve aşırı zorlanıyorum midem falan çok kötü sizce hamilelik olabilir mi testte yapamıyorum henüz erken diye hem de iğne etkisi geçsin diye ama çok kötüyüm maalesef 😔