Edaymn Kızlar lierac bio oil ve burts bee aldım sadece lierac sürünce kurudukça döküntü yapıyor gibi oluyor pul pul beyaz beyaz dökülüyor kıyafetime falan size de oluyor mu olmaması için ne yapabiliriz
Iremnr Edaymn lieracta aynıları benimde oldu ve lierac kullanırken çatlak oluşumu başladı incecik kaşınmaya başladım baya. Hemen lierac yerine bio oil ve vazelinle devam etmeye başladım ve harika geldiler 0 çatlak 👍
wisesmom Merhaba, ben de kullanıyorum ama ben de yapmadı 🙄 fazla mı sürüyorsunuz acaba yani kalın tabaka.
Edaymn wisesmom yani aslında çok fazla sürmüyorum normal sürüyorum ama çok ilginç derim kurumuş döküntü yapıyor gibi anlayamadım üstüne bio oil mi sürsem hatta dedim🥲
ipekveatlas Edaymn hemen sonra mı oluyo yoksa iyice emildikten sonra mı? ben bio oil kullanıyorum kuruduktan saatler sonra cildim dökülüyo gibi cünkü karnım genişledikçe derim kuru kalıyo buda pul pul bi cilt bırakıyo geriye. tekrardan nemlendirmek gerekiyo
Edaymn Sla7723 gerçekten ilginç bende soğudum resmen siyah kıyafetlerime hep döküntü oldu ama bir o kadar da memnun kalan var kafam karıştı😵💫
Edaymn ipekveatlas 1 saat sonra nerdeyse başlıyor dökülmeye bio oil bende tam tersi saatlerce nemli tutuyor 🤷🏼♀️
Burc35 Bende lierac kullanmaya başladım ama son günlerde kaşıntım ve biraz kızarıklık var göbeğimde kremden olabilir diye düşünüyorum başına gelen var mı?