Sgnn Rmysa0308 beta da sadece ilk öğrendiğiniz zaman dğzenli artmış mı ona bakılır sonrasında bakmaya gerek yok. Sizin 10.000 olduğuna göre çok çtan keseyi görmüşsünüzdür. Şimdi sizin için kalp atışını duymak önemli
Aslaninannesi01 Rmysa0308 keseyi gördükten sonra betanın önemi kalmıyor kese gelişimi iyiyse sıkıntı yapacak birşey yok sağlıkla kucağınıza alın inşallah
benimmdunyamm Rmysa0308 benim de 7 8 haftada 9 bindi 4 haftalıkken 2009 di değerim hatta 2009 düşük dedi doktorum geç döllenmem varmış beta dollenmeye göre kişiye göre değişiyor takma bundan sonra ulturasyonda takip edersiniz artık
Rmysa0308 Evet keseyim gördüm Cuma günü insalalh bebisi ve kalp atışanı da duyarız 🙏 daha önce boş gebelik geçirdiğim için tereddüt ettim de biraz