Kızlar Bir kızımız olacak Allahın izniyle fakat isim konusunda kararsız kaldık daha dogrusu 2 isim arasında kaldık Asel ve Mira aslında ben ikisini birbirine çok yakistirdim ikisinide koyma taraftariyim eşimde begendi ama tek isim taraflisi o biraz sizden de fikir almak istedim ikisi birlikte nasıl sizce?