13 haftalıkken aynısını yasadım. İç çamaşırım hep ıslaktı Meger suyum azar azar sızıyom us. Amnişur testi yapıldı. Ve takipi ped takıldı. Amnıyonn sıvısı a bakıldı. Bende hep yattım ilk baslarsa tuvalete bile gitmiyorum. 24. Haftalık olana kdr zor gunler gecırdın. Sımdı 32 haftalık olduk. Bol bol su ıcıuorum ve kese delik oldugu ıcın Mıkrop kapma ası adına sürekli antıbıyok kullanıyorum.