ogretmenHnmm Kızlar bugün sağlık ocağına gidip gebelik testi yaptirdim e nabiza çok geç düştüğü için barkod numarasini aldim fakat nasil öğreneceğimi bilmiyorum yardımcı olur musunuz? Barkod isini de burdan öğrendim :)