Merhaba arkadaşlar. Gebelikte 12+4 deyim. 6. Haftadan itibaren ciddi mide bulantılarım başladı. Öncelikle prilam kullandım. Ancak çok fayda etmedi. Zofere geçtim. 2 hafta kullandım çok faydasınj gördüm ancak bende ciddi kabızlığa yol açtığı için bıraktım. Bulantım çok fazla sadece zeytin ekmek iyi geliyor. Kusma asla yaşamadım. Sürekli öğürüyorum kusamıyorum😭 çok kötü oluyorum. Benim haftama göre hafiflemesi gerekmiyormuydu. Bu konuda aynı durumda olanlar ne zaman geçti. Yardımcı olabilirmisiniz.