Busraa97 Kızlar 33 haftalık hamileyim.Cok kotuyum.Nefes alamıyorum daraliyorum .Şiddetli bel agrim var ve ic camasirimda biraz islaklik vardı akintıyla beraber.Dogum degildir dimi.Nasıl anlarız doğum başladığını 😯
Aysetnj Duzenli sanci geliyorsa dogum belirtisi dakika tut.. islaklik terde olabilir.. yarin bi dr gorun icin rahat etsin hem de pisman olma..