aygulll Efdalya ben 12+4 de öğrenmiştim yüzde 80 erkek dedi doktor başka doktora 15+5 gittim kesin erkek dedi
twohones Efdalya 19 Eylül gösteriyor, 16+1 haftalık hamileyim, 13.haftada %90 kız denildi bir sonraki randevuyu bekliyorum 🌸
b0ncuk Eylül’ün 8 i doğum görünüyo. 12. Haftada da 16. Haftada da kız ama zor poz veriyo detaylıyı bekleyin bişey almayın dedi ertesi gün gidip pembe kıyafet aldım sabır seviyem 😂
Muallime_97 Efdalya sol kasığıma ağrı giriyor arada bu da normal galiba. 17. Haftadayız henüz cinsiyetimizı göremedik haftaya randevumuz var orda sormayı düşünüyorum.