Meryem34 benim 4. Hamileliğim diğerleri düşük oldu riskli gebeliğim aslında doktorum da riskli gebelik uzmanı yaptırma dedi bi telaşeyle nedenini soramadım ama ister istetmez içimde bi şüphe oluştu ama doktorum yaptırma dediyse yapacak bi şey yok diye de düşünüyorum