Merhabalar anneler,
Son birkaç haftadır sürekli acillerdeyiz. Yok mide ağrısı, yok kusma, yok ishal, yok karın ağrısı… öyle böyle sancılar değil ama. Nefes alamıyorum ağrıdan. Hepsini geçtim, kabız-ishal ola ola basürüm çıktı. Onun acısı da ayrı öldürüyor beni.
En son geçenlerde gebelik kolestazı teşhisi koydular ama bu şikayetlerimle alakası var mı bilmiyorum. Kaşıntılarım olduğu için tahlil yapmıştı doktorum.
Dün gece artık kusmalara ve ishale dayanamayıp özele gittik. Tahlil vs yapıldı. Nst’ye bağlandım, biraz sancım çıktı sonra normale döndü. O sırada midemi rahatlatsın diye serum verdiler. Biraz iyi oldum dedim eve geldik gece yine sabaha karşı ağrılara uyandım. Ağlaya ağlaya bir hal oldum. Artık dayanma sınırımı çoktan aştım. Herkesin mi böyle yoksa kimse bu şikayetlere doğru tanıyı koyamıyor mu bilmiyorum 🥺 Doktoruma artık beni bu çileden kurtarın diye mesaj attım. Haftaya nasıl olursa olsun, doğurmak istiyorum artık 😞