KezibanUan Kızlar 37+1 günlük hamileyim ayağa kalktığım an sol kasığımda batma oluyo sol ayağınla yere basıyorum aşırı ağrıyo yatınca ağrım yok hiç arada nadiren oluyodu şu anda ayağa kalktığımda kesintisiz oluyo başına gelen oldumu hiç ?