Meceyi kimyasal gebelikte artış olmuyor bildiğim kadarıyla. Beta güzel yükselmiş. Ben 211 ile öğrenmiştim kese görememiştik. Doktorum dış gebeliktir belki dedi. Ama hiç öyle düşünmedim . Vardı hissediyordum zaten. Çok şükür de öyle oldu. Keseyi gördük. Aklınıza kötüyü getirmeyin. 2 günnsonra kan verin. 1 hafta işinde beta yükselince kesede gözükür