Ceycey22 ilk kizimda inan bilmeden girdim 2li teste yani normal kontrole gitmistim doktorum aa 2li zamanin gelmis gel bakalim dedi önce kan verdim sonra ultrasonda inceledi baya belki 20 dk bakti ölçüm falan aldi etti tertemiz cikti sonuclarim.
Suan da hic korkuyorum gönlüm ferah.
Risk görürlerse hemen sehir hastanesine gidip testi tekrarlarim boyle durumlarda tek doktorla kalmamak gerekiyor çünkü