Aklınız varsa güney Hastanesi’nde dogurmsyin. Bı akrabamız doğum için oraya gittik ve kadının başından sonuna kadar yanındaydım kadını resmen hamile haliyle mahfetti kadın ağlayarak yalvardı nolur doğuma alın diye sonunda ben doktora bağırdım alın yeter diye birde benimle kavga etti . Çok iğrenç bir yer.