Genetik taramalı Tüp bebekle hamileyim 6+5 iken kırmızı kanamam oldu ertesi gün doktora gittim kesede kese alanında kanama alanı yok her şey yolunda demişti. 7+3 olduğumda Kalp atışı için randevu aldım vajinalultrasonla bakmak istedi daha önce kırmızı kanama yaşadım dediğim için… her şey yolunda gelişimi vs kalp atışı gayet güzeldi kesede bozulma yok çok düzgün dedi kese alanında da kanama yok dedi her şey böyle güzelken 4 saat sonra yine kırmızı kanamam oldu bu kan neden ve nereden geliyor çok üzülüyorum kırmızı kanı görünce ;( kan sulandırıcıyı da 6 gündür yapmıyorum ilk kırmızı kanamam olduğunda bırakmıştım kan sulandırıcı etkisi de değil Yani
Yerleşme kanaması kırmızı olur mu ve ilk 3 ayda mı yerleşir bebek bilemedim artık neden olduğunu ne düşüneceğimi ;((((((