karamanaral ben genel anestezili sezaryen oldum 2 kez inan bu sekilde oldugu icin vok memnunum kendime geldigim gibi direk ayaga kalkip her isimi gördum, ama belden falan olunca 5-6 saat uyusmanin gecmesini bekliyorsun zor oluyor tabi bide şu var senin icin uygun olani doktorunla konus kesinlikle her kesin durumu ayni olmaz ha fikir istiyorum dersen genel derim uyaninca ayaga kalkarsin uyusma olmadan