Kızlar 4 gün önce spinal sezeryan oldum kasığımın sağ tarafı ağrıyor iğne batar gibi evet bu normal biliyorum ama bide üstüne sağ bacağım uyuşuk ve sol bacağıma göre daha şiş ve sağ elimde sol elime göre daha şiş bacağımda hep Bi karıncalanma hissiyatı var. Sizce doktora gitmelimiyim geceden beri napıcağımı şaşırdım