seym4 Hastaneden geldim kramplar için gitmiştim. Eve gelince gördüm sizde bu durumu yaşadıktan ne zaman sonra doğum gerçekleşti?
Pcoslubiranne seym4 vajinal muayene yapildiysa ondan da oluyor.Doktorum bana kanaman başlarsa gel demişti.
seym4 Pcoslubiranne doğru ondandır o zaman bi an benimde aklıma doğum geldi az kaldı ya her an olabilir dendiği için