Keremozgee ben kendim kadar doktordan, iğneden korkan birini tanımadım ona rağmen spinal oldum :). sonrası da çok kolay geçti, burada bir arkadaş yazmıştı “damar yolu daha çok acıtıyor” diye cidden öyle. Epidurali doktorum önermemişti belde kalmaya devam ettiği için, spinal yapalım başlasın bitsin demişti iyi ki onu dinlemişim :). tavsiyem kesinlikle spinal