Secil0127 39+4 te normal doğumu beklerken 8 de sezeryana alınıyorum dua edin lütfen heyecan korku çok değişik hissediyorum 😢
Afro-dit Secil0127 7 buçukta yatisim var benim de hayırlı sağlıklı kucağımıza almayı nasip etsin Rabbım 🤲🥰
Kubragb Hakkınızda hayırlısı olsun inşaallah 🕊️🥰🙏🏻 her şey çok güzel olur Allah sağlıkla kucağıniza almayı nasip etsin 🥰
Secil0127 Afro-dit amin çok heyecanlı hala içimde kıpır kıpır beklesem gelmeye niyeti yok kendi isteğiyle 😅 sağ salim kucağımıza alırız inşallah 🙏
Kuantimo Allah kolaylik versin normal dogum yaptim zor geçti hatta sezeryan olanlara o an imreniyorsun bile.dogum aninda rahat olursun insallah herseyde bir hayir vardir rabbim saglikla kurtarsın 💕
Secil0127 Kuantimo ben de çok istedim normal doğumu korkuyorum sezeryandan ama dediğiniz gibi hayırlısı böyleymiş çok teşekkür ederim 🌸
SerraveAnnesii Allah yardımcınız olsun sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🙏🏻 Bende normal doğumu çok istedim 40+5 suniyle doğum başladı tam açılmayla sezaryene alındım hayırlısı böyleymiş 😊 bebişler sağlıklı olsun
SerraveAnnesii Bgmk Evet bebeğimin kalp atışları yavaşladığı için acil genel anesteziyle sezaryene alındım