Zeyzeykr H78 benimde 4 ay oldu nerdeyse cnm dikiş ağrısından daha çok göbeğim düşecekmiş gibi hissediyodum bi gece kalınıyo sanırım hastanede bi haftada ayağa kalkarsın 👍
TospilikVeAnnesi haticerabia45 kimseyi duymican boşver. Ben her zaman şöyle düşündüm inekler koyunlar atlar bütün hayvanlar doğada tek başına doğum yapıyorlar. Biz ise gözetim altında doktorla beraber her hangi bir komplikasyon da yanımızda biri olucak 🙏