Kızlar 24 haftalık hamileyim. Önümüzdeki ay anne yani alayım diyorum ama hala karar veremedim. Zaten çocuk odası yapacağız Montessori takımı olarak. Ama yatak odam için hala tercih yapamadım. Park yatak alamam çünkü yatak odam çok küçük ve beğenmiyorum çok. 60/90 50/90 ebatlarında anca sığıyor odama kullanışlı birşey olsun. Yani 1-1.5 yaşına kadar sonra odasına alacağım.

Baby plus Safe Side düşünüyorum hem ölçü hem kullanış olarak iyi duruyor ama 1 yaşına kadar kullanabilir mi kararsızım.
Bide şöyle bir model buldum


Bu kullanışlı gibi geldi ama karasız kaldım bu tarz kullanan var mı? Derinliği nasıl?
Bide 1000₺ yi geçmeyecek şekilde uygun birşey önerir misiniz?