nurcan_26g Mirayasar27_100 benim doktorumda önermedi gittiğim merkezde riske atamam demişti zaten doktordan önce izniniz dahi olsa alamam demişti.
seren123 Güzellik Uzmanım kesinlikle önermiyor, dondurdum. Bebeğim 6. Aylıkken başlayabileceğimi söyledi.
uraz_ve_annesi- Bebeğe bir zararı yok ama hormon, değişimlerinden dolayı sonuç alınmıyor diye biliyorum ben bu yüzden dondurdum hemde ne kadar zarar yok dense de içim rahat etmeyecekti