hemsire_1_anne Annekuzusu_Ayaz vücut ağırlık merkezini değişimine alışıyor e malum bide doğru düzgün yatamıyoruz olabiliyormuş böyle şeyler o tarz ağrı pek çekmedim belki yalancı sancilardir 🤷🏼♀️
hemsire_1_anne Annekuzusu_Ayaz şuan 37hafta böyle baya büyüdüğü için sanırım bazı hareketlerinde geriliyor hatta bazen alt taraf kasılıyor gibi oluyor
Gudu Annekuzusu_Ayaz Gece uyumayıp gündüz uyanmayan ben 34+1den selamlar 🥲 ayaklar sis. uzansam sol tarafım çürüdü. Otursam belim agrio. Artık dogursam diyorum🥴🥴
Gudu Annekuzusu_Ayaz Benim kasılmalar 23 haftalarda başladığı için alıştım magnezyumu fazla.kullanjnca eskisine oranla azaldı ama sizin yakin artık doğuma 2 3 hafta kalmış normal mi sezaryen mi olucak
Annekuzusu_Ayaz hemsire_1_anne benimde aynı bugün gittim kontrole artık yalancı sancılar normal doğum yaklaştı diye dedi