Suhedabln Sevgili anneler, 10.haftamdayım. Dünyaları yemişim gibi bir tokluk hissim, şişkinliğim var. Midem de çok ağırıyor. Sizde de oldu mu? Çözüm öneriniz nedir
Fde95 15 haftaligim malesef haftalardi bende oyleyim 2gun once oluyorum sandim😂 calistiniz kadar midenizi bosaltin yani tuvalete gidin. Ben baska cozum bilmiyorum doktorum ilac yazdi ama oda fayda vermiyor :)